Първоначално публикувано от plkochev
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
мнение за 156
Collapse
X
-
sigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
-
Моята е такава, досега съм сменил един термостат за 130 кинта и един датчик на коляновия вал за 76 кинта. Това за "повредите", другото е един съединител за 500 кинта, но той може да мине в графа консумативиКолата си е много яка, набира като изтребител и на всичко отгоре е икономична. За 15000 км. в БГ окачването все още не се е разтропало, иначе доколкото знам то е по-скъпичко.
Един колега по-горе пишеше, че от 5 156-ци в немското мобиле 3 били дизелови и се чудеше що ги продавали - щото повечето продадени 156-ци от тези години са дизелови и щото им е време да си вземат дизелови 159-ки
Скачай смело и няма да съжаляваш, стига да не уцелиш някоя възкръснала след челен удар "кукла" или вече да е на 600 000 км., щото горе-долу тогава са за смяна на турбина.Giulietta 1,6 JTDm 2013
156 SW 1,9 JTD 2003
Comment
-
мда дизела изглежда по-добър на 156,обаче сичко си е до кола...как попаднешаз мойта я купих за 10к преди 3 години и половина и до сега ми е стъпила на 18к и нещо
като броя и последния ремонт по моя вина (без масло) ако си купуваш алфа 156 какъвто и да е двигател си задели след покупката поне едно 2000лв ,че незнаеш до близкия месец (недай си Боже) може да се почне с хленченето на хубавицата
Alfa Romeo 156 2.4 JTD '99
Comment
Comment